vineri, 25 aprilie 2014

Prima zi in Londra...

Prima zi...prima data...

      Cadou primit cu mare drag, biletul de avion cu destinatia Luton-London, avea sa-mi aduca una dintre cele mai mari satisfactii.Primul zbor cu avionul, prima data singura, prima tara straina vizitata.
 
      Incantata peste masura la urcarea in avion si decolarea lui, plictisita peste masura pana la aterizare. O durere de cap incredibila speram sa nu-mi strice toata ziua.



       Tot ce-mi doream sa vad...era EL. Speriata de agitatia din jur si contactul cu toate nationalitatiile dintr-o data, safe eram doar dupa ce ajungeam in brate la EL.
        Ia-l de unde nu-i...toti erau cu bughete de flori in mana, cartoane colorate, scrise, tot felul de insemne, imbratisari, plansete...el niciunde. Inima mi-a stat pentru un moment in loc, cand i-am simtit respiratia in spatele meu si l-am vazut...:) Era acolo, amuzandu-se de fata mea panicata, dar era acolo...Si asa am ajuns in Anglia! Obosita, panicata si curioasa, dar fericita.




       Cerul...partial noros, in rest SOARE...!!! Am plecat din tara pe ploaie din ambundenta, iar aici...keep calm 'cause sun is up!


        Casutele sunt toate la fel, lumea mea in povestea preferata! Sincer...nu am cuvinte si nici nu stiu cum sa descriu totul la cat de mult mi-a placut.

        Oboseala insa si-a spus cuvantul maxim si am picat la datorie, iar dupa un somn dulce si cu miresme londoneze, trezirea mi-a fost asteptata cu nerabdare si cu un buchetel de floricele proaspat culese din gradina special pentru mine! :)






        Pentru ca timpul a trecut foarte repede, am mai apucat doar sa mergem la cumparaturi pentru cina, la supermarket, unde vanzatorul te ajuta sa-ti pui produsele in pungi PE CARE NU LE PLATESTI, ti se ofera un zambet si nimeni nu te inghesuie...Tot ce vrei pentru toate buzunarele, insa un singur lucru mi-a atras privirea cel mai mult: Pantofiorul...de ciocolata! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu