sâmbătă, 20 octombrie 2012

Complexe sau...?


Aş vrea să pot transmite un mesaj prin care lumea să mă poată înţelege, aş vrea ca prin ele să pot face un bine veşnic tuturor, dar sincer îmi răscolesc sufletul, gandindu-mă mereu în clipă de clipă cum aş putea să o fac? Cum aş putea să spun ceva şi să nu supăr pe nimeni! Din 10 oameni unul cel puţin va fi nemulţumit sau va încerca să mă înfrunte promt!


Zi de zi merg pe stradă şi nu există să nu văd 2oameni care se înjură, un copil ce-şi înjura bunica care-şi oferă tot timpul spre îngrijirea şi buna creştere a lui. Sincer chiar mi-a dat de gandit o chestie...stand într-o dimineaţă la semafor am observat de partea cealaltă a drumului un căţel ce privea şi el spre semafor şi în instincul lui animalic ştia că atata timp cat este culoare roşie el nu trebuie să treacă pentru că astea sunt regulile, dacă treci rişti să te duci printre îngeri! Pe cand într-o grabă nespus de mare, ca de obicei, vine fiinţa cu instinc uman şi trece peste orice regulă, orice culoare roşie şi îşi atribuie funcţia de şef al şoselei, oprind toate maşinile ca el să poate trece sau în caz mai grav, omorat fiind de maşina, neamurile acestuia să facă gura şi se judeca prin tribunale cu anii că l-au omorat nevinovat. Şi-apoi mai vin şi la Tv, pe străzi şi se plang ca nu mai sunt bani, banii se duc la “drepţii” judecători care nu-şi fac decat meseria...vorba vine!!!


Pur şi simplu noi oamenii am ajuns să ne facem rău singuri, să ne sinucidem într-un fel sau altul, într-un mod direct sau indirect. Aud mereu fete care spun că pentru ele împlinirea totală ar fi să semene cu un anumit model de viaţa, cică...sani mai mari, buze mai apetisante, mai nou fel şi fel de porcării, cum că poţi redeveni virgina. Asta pentru ce...în caz că ai vrea să-ţi păcăleşti viitorul soţ pentru o greşeala comisă în trecut. Pe cine poţi minţi!? Cat de ascuns o poţi face? Dumnezeu ştie şi cate fire de păr ai în cap. Soţul nu va afla niciodată? Dar oare nu este tras şi el în ruşine? Se laudă bărbatul tuturor că a luat-o virgina şi vine băiatul de langa tine, şoptindu-ţi mai subtil semnul de pe sanul ei  pe care credeai că doar tu îl ştiai.

Poate să aibe cele mai frumoase silicoane în fapt, extensiile şi implantul de păr cel mai dorit, în minatură păpuşă Barbie, cel mai dorit lucru al tuturor timpurilor, dar oare de cate ori, noi fetele cand eram mici nu ne-am fi dorit ca ele să poată avea suflet? Oare nu la fel sunt şi aceste  “Barbie’’ ale zilelor noastre, idolul fetelor fără minte şi suflet? Pur şi simplu au un trup perfect, dar plasticat şi cu un mare gol interior. Oare nu este mai plăcut ochilor, minţii şi sufletului, un chip angelic, o frumuseţe a trupului naturală, dar sublimă şi un interior plin de căldură, dragoste si bunătate. O plăcere divină. Aud mereu fete care spun:’’nu aş putea trece neobservată’’. Bine, sunt de acord, la fel nici eu nu pot trece neobservată, dar pana în ce limită...? Oare cum eşti mai interesantă, cand nu ştii cum să-ţi mai scoţi toate formele în evidenţă şi tot fashion-ul de pe faţa pamantului? Sau într-o ţinută decentă, dar curată, elegantă şi nu numai, îngrijită şi cat mai simplă? Sincer, eu optez pentru a 2- a parte! Şi anume de ce? Pentru că în primul caz, vei atrage atenţia tuturor care îţi vor doar trupul pentru satisfacerea poftelor de ordinul celor trupeşti dar şi sufleteşti, dar în al 2-a caz, voi atrage atenţia tuturor asupra mea cu gandul fiecăruia la seriozitatea mea, iar 90% din băieţi, cu siguranţa, în adancul sufletului lor şi-ar dori o asemenea fată pentru satisfacerea fericirii veşnice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu