sâmbătă, 20 octombrie 2012

Diferente(13.10.2012)


               Diferenţe...
                          (pe scurt)

Cand privesc la Cer şi-apoi pe Pămant, 
Cata diferenţă, Doamne mă-nspăimant.
Ceru-i o comoară, plină de lumină, 
Dar pe Pămantul ăsta de jale şi rutină.

Cerul şi Pămantul, toate-s ale Tale, 
Dar diferenţa atunci care este oare?
Ceru-i Casa Ta, acolo locuieşti
Însă pe Pămant Tu încă nu păşeşti.

În Cer sunt îngeri care canta bland, 
Eşti Tu şi Fiul Tău şi-alături Duhul Sfant.
Dar pe Pămant sunt oameni, dar nu toţi sunt ai Tăi
Căci printre ei încă sunt mulţi oameni răi.

Pe Cer, un infint de stele şi toate sunt frumoase
Soarele şi luna atat de luminoase.
Pe Pămant e-urat şi întuneric
Ca să de lumină, omul nu-i mai vrednic.

Doamne, Ceresc Tată
Uite-te la copilaşii Tăi, 
Doamne, Ceresc Tată,
Iartă-i Tu chiar de sunt slabi sau răi.

Doamne, chiar de şi eu greşesc,
Ajută-mă spre casa Ta drept eu să păşesc,
Vreau să ştii că Te iubesc,
Ajută-mă prin fapte eu să-Ţi demonstrez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu